Planering

Satt i dag och funderade på vad jag hade att göra i skolan. Fick panik!  Har jätte mycket just nu. Ska ha fyra prov de närmaste veckorna. Ska ha läst en bok, prata om den och skriva en bok recention. några innlämnings uppgifter och så ska jag läsa två böcker till! Plus allt detta har jag också barndansen som börjar vecka 6, så dom klasserna ska jag planera. Blev jätte stressad när jag märkte hur mycket jag hade. Gick direkt och gjorde en planerning, Så nu har jag planerat vad jag ska göra, hur mycket jag ska läsa och när :P 

Borsätt från allt detta har det varit en kul och nervös dag. Det var nämligen så att min bror och hans band Union Square var med på tv, på nyhetsmorgon på kanal 4. Där de spelade två låtar och gjorde en intervju. De sak nämlligen släppa sin första skiva "Making bets in a burning house" nästa vecka! :D

Ne, nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar.
God natt
/Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test