Pirr Pirr



Sitter med massa fjärilar i magen just nu, är redan på sida 366 i Om jag kunde drömma och har tokläst sedan i torsdags. Det är verkligen svårt att lägga ifrån mig den och jag glömde till och med av att ringa till älsklingen på utsatt tid och det kändes helt jävla förfärligt. Hur kan man bli så kär i en bok, för det har jag verkligen blivit. Sitter och fnissar och får pirrningar i magen. Herregud, jag kanske borde uppsöka psykolog. 
I varje fall börjar jag bli smått deppig nu när jag faktiskt bara har 4 kapitel kvar av boken ... jag kan ju alltid köpa tvåan men har bestämt att jag måste vänta lite med det, har ju så himla massa böcker hemma som jag vill läsa. Men det känsn verkligen svårt att släppa denna serien. Och det faktum att det Bara är tre böcker kvar av den är ju sorglig! Längtar tills New moon släpps på biograferna i november haha! Tack bloggen, fick en lysande idé, jag kan ju läsa serien på engelska sen också, wohoo!

Okej, jag ska väl återgå till verkligheten nu då så ni inte tröttnar på mitt dösnack lika mycket som älsklingen har gjort.. Tragiskt men förståeligt! 

Jasmin



Jasmin - Jag har tagit en paus från läsandet.. 4 kapitel kvar och jag vill inte att de ska ta slut =( 

Sarah - Hahahaha

Jasmin - DU MÅSTE LÄSA DEN! Jag är i behov att att kunna prata om den med någon som (troligen) kommer känna likadant, för simon orkar inte lyssna på det mer...

Sarah - Hahhaa har dom ingen chatt för besatta?

Jasmin - Tss.. haha kul

Jasmin - xD

Sarah - Ja men jag tror att det skulle passa dig! =)

Snälla kompisar man har... Hahaha antar att jag är rätt skruvad =P


Kommentarer
Postat av: Malin

haha! Bara lite:) och det är ju inge fel me de:P

2009-01-18 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test