Pippi Långstrump - final nr 2

Den spelades i somras och nu i vinter och hade sin finalföreställning igår på Lisebergsteatern och självklart var jag på plats för att stötta och skratta! Den är ju bara för härlig, en riktig skrattfest =D
Detta inlägg kommer bli ytterst kort för jag är lite smått stressad, lovat att ringa älsklingen haha!

Föreställningen gick finfint och jag och mamma åkte mot Göteborg redan på förmiddagen för att gå på Ikea en sväng först och vi som inte skulle handla någonting tog såklart ingen vagn.. Slutade med att jag fick gå runt och bära massa tunga saker som nu gör att jag har enorm träningsvärk i ena armen. Såklart.
Efter föreställnignen så skulle alla skådespelare vara med och röja undan allt, gissa vad jag gjorde då?
Jo, jag satt och läste + pluggade (om man nu kallar 2 ägnade minuter åt skolböckerna för pluggande).

Franska revolutionen är ju ingenting emot Twilight!

 


Pippihuset försvinner...



Gårdagens Outfit =)

Godnatt!
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test