Panik!!

Jag sprang ut från min cellolektion idag lite sen till bussen som vanligt men upptäcker att min iphone är borta! Vad gör jag? Jo, först fick jag rusa tillbaka och leta...men hittar inte den. Sedan får jag springa till det stället där jag hade haft sånglektion innan cellon men hittar den inte där heller. Tar ett snabbr beslut och hoppas att jag inte missat bussen. Hinner knappt men väl på bussen börjar jag GRÅTA!!xD haha...jag fick panik asså:P Sitter där och tänker att "jaja, den måste va på musikskolan" och börjar lugna mig.
Vet ni va? Den låg i min ficka!!!!!HAHAHAHA:P Att jag inte bara gick och lade mig så fort jag kom hem asså. Det måste bero på att jag är stressad och trött eller hur?
Jaja, nu liggerd den i alla fall här tryggt bevid mig:) Ska bara ladda ner lite Mando Diao- låtar och sen ska jag nog gå och lägga mig. Borde plugga men med tanke på vad som hände så tror jag seriöst inte att jag är kapabel till något som har med att var duktig och göra:P
Tänkte lägga upp bilder från Oasis-konserten imorgon så titta in då:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test