och så var helgen över

Jag hatar när helgen tar slut. Men jag vet i alla fall att jag har Jasmin, Hanna och Fredrika som förgyller ens vardag och det är inte fy skam:) Tro mig! Haha...
Idag har jag inte gjort mer än pratat med freekish:p fick se lite bilder från florida och höra några roliga historier. En dag var där 12 grader och det är typ ett köldrekord där borta. Så fredrika tog kanske på sig en långarmad tröja men behöll såklart flipp-floppsen på. Vad tror ni Amerikanarna drog på sig? Jo, mössa!! De var redo för vinter, med tjocka jackor och hela kittet:P Vilka skilda värdar...
Imorgon ska man till skolan igen då. Får skjuts både dit och hem, vilket typ aldrig hänt förut:P jag har nästan aldrig fått skjuts till skolan förr. Får hoppas på en bra dag imån för alla!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: fredrika

hahaha tyckte du att du ficki se lite bilder?? Räckte inte 400 ;P. Att de hade mössa på sig var helt klart bäst ändå. ;)

2009-01-19 @ 15:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test