OC frossa

Det enda jag gjort idag sen jag gick upp idag har varit att kolla på andra säsongen utav The OC, fick första, tredje och fjärde i julklapp så det kommer bli en hel del tittande =)
Jag tog i och för sig ett långt varmt bad och pysslade om mig själv inför skolstarten imorgon, vilket jag inte alls ser fram emot men så är livet, bara 1,5 år kvar nu and then I´m free!

Min "lill"kusin Freja var här och jag fick agera barnvakt, hon är inte alls den typen som kollar på film och sånt men blev fäst vid serien, men vem kan inte bli det?!
Hon får betala mitt sällskap genom att sitta barnvakt för mig fredag-lördag. Jag är nämligen världens mest sällskapssjuka person och mamma och Julia åker tillbaka till Göteborg imorgon middag igen. Så jag ska bo hos Freja och min min moster i helgen. Kommer bli väldigt trevligt! Vi ska dessutom Äntligen åka till Göteborg och kolla på Twilight på lördag, spännande!

Men nu ska jag gå och lägga mig så jag känner mig pigg och fräsch imorgon!
Godnatt på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test