Misstankar om störning

Va fan va detta för en jävla onödig dag? Jag kommer till skolan för att ha en av de värsta lektionerna på hela veckan nämligen naturkunskap b (det är p.g.a. läraren) och vi gör verkligen ingenting. Sen har jag en håltimma tillsammans med Freekish tills Hanna kommer och vi går och äter. Just den här dagen får jag ta mig till smedjan själv och när jag kommer dit.....så ringer Hanna och säger att dansen är inställd!!! Hade Hanna vart med så hade jag aldrig hunnit till smedjan! Snacka om otur:P och förstår ni vad detta betyder? Jo, jag var i skolan tre timmar helt i onödan!!! + den där lektionen som var hur jävla onödig som helst....
Jag lovar att jag var på väg och slå den första personen jag såg:P lite av min damp som kom fram där...jag tror nog faktiskt att jag har någon störning, bara att mamma o pappa inte har berättat det för mig:P
Det är i alla fall fredag och nu är jag hemma vilket jag ska va hela kvällen. Blir förhoppningsvis lite glass eller kanske mörk choklad:) får se!
Förresten! Fick sms från min danslärare idag och jag ska iväg på "Cat-walkträning" nästa helg:D Tyvärr verkar det som att det bara blir jag och katja. Hade hoppats på att hanna skulle va med den här gången.
Kommer tillbaka med bilder sen:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test