Min måndag

God kväll på er!

Dagen blev lika meningslös som jag trodde den skulle bli, min första lektion var alltså idrott och där gjorde vi knappt någonting eftersom läraren höll i betygsamtal. Som för min del gick väldigt bra, överraskande bra faktiskt!
Om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad jg gjorde imorse fram tills klockan blev 12, det var då jag åkte in till stan för att hinna köpa När jag hör din röst, tvåan i serien om Bella och Edward. Har dock beslutat mig för att inte börja läsa den än hur mycket jag än vill slänga mig över den ...
Lektionen efter det var det dags för svenska som inte innehöll något alls. Lärarn gick igenom allt jag redan gjort klart för alla andra så jag kunde bara sitta där. Fick tillslut en ny uppgift, som jag precis hann börja läsa igenom innan vi slutade.

Då mötte jag upp Sarah och så gick vi och köpte F&S kort, tyvärr blev det ingen träning ikväll för det var ingen som egentligen orkade. Med det tar vi igen på onsdag eftersom jag är uptagen med att sitta på möte hela kvällen imorgon.
Har börjat sammanfatta 64 sidor om typografi och historiken bakom skriften och dess utveckling som jag ska ha prov på innan sportlovet. Kanske verkar vara ganska lugnt men det är så mycket man ska kunna! Sitter samtidigt och lyssnar på musiken till Twilight och fy satan vad bra och vackert det är! Saknar Simon så mycket att det gör ont i hela mig, försöker att inte tänka på honom alls eftersom det skulle innebära ett skyfall av tårar.

Aja en positiv grej idag är att Hanna blivit intresserad utav att läsa böckerna nu, hoppas hon faller lika mycket för dom som jag har gjort!

Bjuder er på Twilight trailern som lite uppmuntring denna tråkiga måndag ( muntrar upp mig i alla fall)



Jasmin


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:41:37
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test