Min lördag

I går var en ganska lugn dag för mig. Vaknade ganska sent och hela dagen satt jag bara och läste i min bok. Läser just nu Harry Potter och Halvblodsprinsen. Senare på dagen satt jag och tittade på Pippi Långstrump på de sju haven men min familj. Okej, det är en barn film men faktist så är den riktigt bra :P Den har ju bara så bra låtar och är riktigt mysig!
Min brors kompis kom hem till oss och Malin kom också hit. Vi 4 spelade lite Wii. Det var jätte kul!!
Vi åt mat och tittade sedan på Körslaget. Falkenberg är riktigt grymma alltså. Dom äger!! =)
När köslaget sedan var slut tittade vi på Wall-e. Den var jätte fin och rolig. Se den!
Jag och Malin tog sedan en liten promenad vid 12 tiden. Och sen tittade vi på Singin in the rain. Som är enligt min åsikt en av världens bästa musikal film. Älskar den verkligen.

Idag händer inte så mycket. Ska ta det lugnt möjligt vis att jag ska försöka övning köra men får se hur det blir med det. 

                       


Kjam     
Hanna


Kommentarer
Postat av: Karin

Snälla Hanna, se till att Malin också börjar övningsköra... jag får panik snart om hon inte tar tag i det! :)

2009-01-11 @ 21:39:40
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test