Ledig fredag

Hej allihopa! Vet ni vad, jag hade min första lektion, grafisk design nu på morgonen mellan 8-9,20. Precis när åka till vår teaterlokal för att ha lektion när jag får reda på att vår lärares barn är sjukt så våra lektioner idag är inställda!
Med andra ord så har jag i princip ledigt hela denna fredagen, inga mer lektioner och det känns gött!
Till skillnad från Hanna och Malin som har jätte mycket plugg så har jag inget alls, anledningarna till det är att jag antingen redan är klar med det eller också för att jag inte har de ämnena som det rör sig om.

Ska åka med mamma till Ge-kås eftersom hon också är ledig idag =)
Jag har ju inget bättre för mig, men jag tänkte göra klart det lilla jag har kvar på min bokanalys som ska vara inne v.6 haha (nej, jag är inte pluggis! Jag har bara lagt om min strategi).
Dessutom så började jag läsa Om jag kunde drömma igår, 100 sidor svepte förbi bara sådär och jag är helt fäst i den så jag kommer väl sitta som Gollum i ett hörn och läsa ganska mycket idag! Ska givetvis göra mina dagliga träningsövningar och kanske till och med gå ut och gå nu när man hinner det innan det blir mörkt.
Som ni förstår så kommer jag inte sitta framför datorn så mycket idag, men ikväll så dyker jag upp igen!

 
Min trogna lilla kompis som brukar hålla mig sällskap när jag ligger och läser =)

Puss!
Jasmin


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Tack för den gumman, det känns bra det här:P

2009-01-16 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test