Körslaget

Skit också! Nu åkte Falkenberg ut:( Synd, jag tyckte verkligen inte att Borås var bra. Visst blir man en aning förblindad när det är folk man känner och så men Falkenberg va verkligen bäst. Jag var övertygad om att Borås skulle åka ut, men å andra sidan spelar det inte så stor roll om kören är bra eller inte. Det handlar om vilka som röstar. Jag tror att ca 2% av tittarna tänker på vilken kör som är bäst. Jaja, nu vet jag vad jag inte kommer att titta på på lördagarna i alla fall:P

Sitter och gör lite skolarbete just nu. Hm...kl 10 en lördakväll...skaffa ett liv Malin!! Haha
Såg att Freekish kom hem innan så jag får hoppas att hon är vaken nån timma imorgon. Hon kommer nog ha världens jet-lag!
Hopp, nu blev hela texten i fetstil. Det var ju inte riktigt som jag tänkt mig men men...
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test