Jovisst är det måndag

Det känns i hela kroppen, med andra ord segt. Hade idrott och svenska idag, inte allt för ansträngade men kul med idrott så man fått röra på sig lite idag! Ställde mig 10 min på crosstrainern och sprng av mig lite nyligen också och håller numera på att fixa fram lite mat eftersom jag inte ätit idag.
Ska ställa mig i duschen efter att jag mättat magen lite och tja.. ska försöka läsa/plugga lite matte sen men om jag känner mig så blir det inte mycket gjort utav det idag. Men vem vet jag kanske överraskar mig själv!


Tänkte visa dagens mycket enkla men sköna outfit



Jeans från Only
Linne lånat av min moster
Midjekort tröja från Gina

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test