Jag överlevde skoldagen!

Detta blir ett litet hastigt inslängt inlägg, ska snart med bussen in till stan ... Ska sitta på möte med styrelsen ikväll och det kommer som vanligt bli assegt och idag är dessutom dagen med stort D, då jag och Sarah tänker sätta ner våra fötter och säga precis som vi känner. För hela styrelsen är riktigt svinig, dem får bli hur arga de vill, jag tänker inte acceptera detta mer. Jaja vi får se hur det går, blir intressant!

Jag är jättetrött idag och har mest suttit och skrattat åt allt idag, tur att Hanna och Malin hade samma bekymmer som jag!
Inte nog med det så fryser man ju när man är trött vilket innebar att skolan var ännu kallare än vanligt. De verkar tro att eleverna genom kroppsvärme ska värma upp skolan och har knappt någon värme på elementen alls, sjukt!
Orkar jag så kommer jag blogga mer ikväll, men det är så mycket med plugg och privatliv som ska hinnas med upp till så vi får se helt enkelt =)

Kram!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test