Jag är så stolt!

I april kommer jag förmodligen göra något som kanske överraskar många, ja, det är ju inte direkt något jag brukar göra men... Jag ska förhoppningsvis gå på boxnings SM!
Ja, ni hörde helt rätt och jag är så otroligt glad och stolt =D Jag ska åka dit med mamma, Julia och Simon för att kolla på min farbror Said som är med. Han har boxats i 12 år och vart med i landslaget i 10 år, tagit SM guld tre gånger och blivit tvåa resp. trea. I uttagningen till OS 2004 kom han inte med och tappade motivationen men är tillbaka på banan igen!

Han vet inte att vi tänkt komma dit så det får bli en liten överraskning och jag hoppas såklart på seger för hans skull!
Om något av er har en aning om vart man kan skaffa biljetter till det så berätta gärna för jag har som sagt noll koll på allt som rör boxning!


Heja blååått!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test