Hjääälp mig!

Godmorgon på er!
Hoppas ni sovit gott för det har inte jag gjort tyvärr. Min natt har varit hemsk, jag har legat vaken jättemycket och när jag väl sovit har jag haft konstiga stressdrömmar, hemska drömmar om Simon och så har jag haft ont i magen. Låter väl trevligt... Usch, konstigt nog är jag inte sådär jättetrött, än.
Va ju på bio igår kväll, som var skit bra (tar upp det i ett annat inlägg senare idag) men sen när jag kom hem så var det så tråkigt att det kunnat döda! Det var kul att få träffa mamma och Julia igen men fy så tråkigt jag hade. Ringde och pratade med älskling och sen deppade vi ihop.

Känner ungefär likadant idag, det händer aldrig något. Förutom denna helgen vill säga! Måste verkligen komma igång med tränigen denna veckan annars kommer jag att dö för jag har verklilgen inget att göra. Många tycker säkert sånt är skönt men själv får jag panik om det är så för länge, jag tappar motivation och humör på 2 sekuner.

Min "att göra" ser ut såhär idag:
- Läsa lite i min klassiker (skolgrej)
- Maila styrelsen ang en spelning.
- Maila Panic & Action
- Lite hemmaövningar (situps, armhävningar osv)
- Få tag i Sarah och lägga upp träningsschema


Kanske ser mycket om men om man tänker efter, hur lång tid tar detta egentligen utav en dag på 24 timmar?
Nu ska jag inte deppa för er mer, vi hörs senare!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test