Herregud vilken dag

Till att börja med så stressar jag som fan för att hinna till skolan idag på morgonen, när jag kommer fram så är stället helt tomt och jag börjar fundera på om jag råkar vara på fel plats... Tar upp mobilen för att se om jag möjligen har ett sms från Hanna, för hon skulle garanterat smsat om något ändrats. Sen ser jag klockan och det går upp för mig att jag stressat helt i onödan, jag var nämligen en hel timme för tidig. Det vara bara att samla ilskan som blommade upp, blir så trött på mig! Sen hade vi kulturhistoria, vilket aldrig är kul eller intressant. Sist när vi satt och skulle kolla på en opera så slutade det med att jag satt och målade emoänglar i mitt block.

I matsalen hände det ena efter det andra, Hanna provar att äta något nytt och Malin dricker två hela glas mjölk.
Jag kanske ska upplysa er om att Hanna aldrig äter annat än sånt hon vet att hon gillar (villket inte är mycket det heller) och Malin hatar både vatten och mjölk, detta var första gången sen 5an som hon drack mjölk typ.. Vad har hänt?
Sen händer världens roligaste grej, läs noga!

Jasmin - Hanna är mer som en finsmakare, det enda som duger är kycklingfilé och potatisgratäng, hon skulle aldrig kunna tänka sig en styvning...

Malin - Nej, du har nog rätt..Hon skulle aldrig...
*Tysnad*

Vi brister ut i asgarv när vi förstår vad vi nyss sagt.. Det som var tänkt som ordet stuvning blev ju helt fel men där sitter Hanna mitt ibland oss och ser utt som ett levande frågetecken. Kan upplysa er om att hon fortfarande inte fattar.

Sen bjöd vår svenskalärare oss på fika för vi hade vad han kallar bokcafé, efter det engelska och då fick alla sitta och surfa runt på youtube för att lyssna på engelska. Trevligt!!!

Sen jag kom hem har det itne hänt mycket, jag åkte och träna, städade lite, försökte prata med Simon men jag blev helt plötsligt jättedeppig och förstörde därmed vår konversation för kvällen, bra jobbat! ....suck.

Godnatt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test