Helgbloggare

Det är nog vad jag är. Jag orkar aldrig skriva på vardagarna och oftast hinner jag inte ens:p Å andra sidan har jag inte så mycket att skriva om då heller så det gör kanske inte så mycket.
Igår var det fredag och denna fredag spenderda jag hos gisela. Vi hade jättekul hemma hos henne med pizza(på "En till") skräckfilm, och "Fia med knuff" med egna regler typ:P Hehe....
Vi hade verkligen kul men var tyvärr tvungen att åka hem ganska tidigt för jag behöver plugga idag och ska på konsert imån. Då är det skönt att vakna upp i ens egen säng:)
Förresten! Är man konstig om man vaknar hlv nio på enb lördagmorgon när man vart borta hela fredan?:P
Hur som helst...som jag sa innan så står plugg på schemat idag + att jag ska vara värd på friskis & svettis om några timmar. Vilket betyder att jag måste fortsätta plugga!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Haha, bra Malin kämpa på! Jag och Sarah kommer och joinar på friskis!

2009-01-24 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test