*gäsp*

Godmorgon på er!
Mina ögon är helt tåriga och huvudet bankar, jag skulle inte gått upp 5.00 för att se det där, dessutom var det inte så mycket som jag trodde. Jaja, jag somnade snabbt om efter programet och gick upp för 40 minuter sedan.
Precis suttit och ätit frukost och ska nu påbörja det jobbigaste som finns, som jag går igenom varje morgon.
... Välja kläder, hur svårt kan det vara egentligen, jag har hur mycket som helst att välja mellan men aldrig något som känns snyggt just nu haha =) Känner ni igen er?


Typisk frukost för min del, fil & flingor och ett par mackor.

Idag har vi kulturhistoria hela förmiddagen och efter lunch ska vi nog ha elevhandledning, svenska och engelska.
Mitt huvud hänger inte riktigt med nu, så jag har lite brist på fantasi om vad jag ska skriva. Kommer nog bli en lugn dag, med lite pluggande osv, inte mycket mer. Men nu borde jag klä på mig, så jag i alla fall kommer i tid!

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test