Friskis och Svettis

Wow det är verkligen så sjukt kul! Trots att jag vaknade så tidigt idag så har jag varit ganska pigg och gjort väldigt bra ifrån mig i skolan. Har haft galen träningsvärk i hela kroppen sen igår men jag gick på ett pass ikväll igen. Denna gången ett tuffare pass och det var verkligen asjobbigt! Kanske berodde på dålig kondis, kanske på träningsvärken men min kropp orkade verkligen ingenting efter det. Jag kan knappt gå utan att benen skakar!
Jag vet att det inte är bra att träna med träningvärk men eftersom det är gratis prova på så vill jag ju försöka utnyttja det så gott som det går. Men jag ska absolut köpa ett kort!

Ska gå och lägga mig nu för jag är ruskigt trött! Ska dessutom till tandläkaren imorgon, igen..
Godnatt och sov gott!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: Soffan

Hejsan hoppsan.

Vill bara säga att eran blogg är grymt bra och rolig att läsa. Fortsätt i samma stil!

// Soffan



PS. KOlla in min blogg http://confiance.devote.se om ni känner för det DS.

2009-01-15 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test