Fredag morgon

Hejsan på er!
 
Dagen idag blir nog inte riktigt som jag tänkt mig i alla fall, vaknade upp mitt i natten och hade panik ont i magen. Jag kunde knappt andas och varende musikel i kroppen spände sig så mycket att hela jag skakade! Jag har inte haft så ont i magen på länge och jag vet inte om det beror på skolstressen eller om det beror på alla konstiga influensor som stryker omkring nu överallt. Hur som helst så lyckades jag ta mig upp från sängen på något sätt för att hämta värktabletter. Min kropp vek sig nämligen dubbel så fort jag reste mig upp, vet inte vad som hände!?
Smsade försiktigt älsklingen som gav mig massa lugnande tips och en halvtimme efter det somnade jag nog igen tack och lov men då var kroppen helt utmattad.

Tänkte att det skulle vara helt lugnt nu, men när jag vaknade så kände jag mig fortfarande konstig. Inte så att jag har panikont nu men ont gör det, smått yr och så mår jag illa. Jag har i alla fall lyckats få ner mig en halv banan. Usch vad hemskt det låter men så är det, tanken på mat är inte att leka med just nu och banan är i alla fall lugnt för magen och det kan jag ju alltid glädjas åt! Kroppen säger att jag egentligen inte alls borde gå till skolan, men jag måste gå på första lektionen ... jag sitter ju ändå bara still vid photoshop så det ska jag väl kunna klara av om man jämför med teater där man ska vara pigg och glad. jag är raka motsattsen nu. Får väl försöka skrapa ihop 30 kr till buss eftersom det SNÖAR, det var ju vårväder i förrgår!!  Hoppas ni sovit gott i alla fall =)


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test