Första skoldagen

Tjohej!
Första skoldagen och jag är jätte trött. Dagen började med I-val där jag har Psykosocialt arbete. Men våran lärare var inte där så lektionen var inställd. :P Bra början.
Jaja även om två lektioner var inställda hade jag ändå en ganska kul dag. Kul att träffa alla igen! 
När jag kom hem från skolan slängde jag mig i soffan och tittade på lite tv och sen läste i min bok, slutade med att jag somnade:P
Nu ska jag snart åka in till stan med broden min och köpa pizza till oss.
Ska försöka göra några dans övningar till mina barndanser innan vi åker. Jag har nämligen blivit danslärare för barn i åldrarna 4-8. Verkligen jätte kul!! Är lite smått nervös men jag lärde i allfall känna de flesta barnen då jag var assistent förra terminen, så dom vet vem jag är. Jag ska ha två helt nya grupper och 4 grupper som jag hade förra terminen.

Kjam   
Hanna 

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej



Jag och min kompis har veckans 2 frågor i vår blogg =) Vill du kika in och svara ?



Du får gärna fortsätta kika in hha :D

2009-01-10 @ 12:06:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test