Första roliga måndagen på länge kanske?

Heregud vilken måndag det har varit, hade som vanligt bara två lektioner, varav den första börjar så sent som 13.00.
Innan dess så satt jag nergosad i min säng, åt frukost och läste i När jag hör din röst. Dessutom retades jag lite med Simon som var i skolan innan tuppen vaknade, haha =)
Ska nämna att jag började på boken i lördags och idag, måndag var den utläst när klockan slog 17.00 haha slå det ni!
Kan själv inte förstå hur man kan läsa en så tjock bok så fort och jag märker inte ens att jag läst så mycket i ett svep, märkligt... Men fy tusan vad bra den var, enormt oförutsägbar, det händer grejer hela tiden och man hade faktiskt inte en aning om det, allt hände med överraskning. Mitt hjärta satt uppe i helsgropen hela tiden och bankade som fan, galet spännande!

För inte så längesen så sov faktiskt lilla Julia bredvid mig, vi låg och småpratade medan jag satt och läste Om jag kunde drömma så satt hon och kollade på filmen utav den haha =) ...Igår var typiskt en sån kväll igen, men den största anledningen var nog för jag blev så jäkla skrej pga boken. Kalla mig tönt, men det var faktiskt läskigt!
Detta är i stort sett vad jag gjort idag, blev inget med träning idag för jag är så sjukt trött.



Nyvakna lilla Julia i all sin charm! =)

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test