Förbannelser

Den storsta anledningen till att jag INTE bloggade igår kväll var för att det inte blev någon bio.
Ni förstår, vi stressade som galningar för att hinna med allt innan bion, min kusin har nämligen två hästar som skulle in, fodras osv och sen skulle hon hinna duscha. Inte nog med det skulle vi äta hos mormor och morfar innan och sen åka och hämta mina saker (dvs linser, nya jeans, pengar och biobiljett) sen bar det av mot statoil för att pumpa däck och köpa godis (tyvärr!)
Allt detta, från det vi lämnade duschen haha hann vi på ynka 40 min. Glada för att vi kom i tid så går vi in för att äääntligen se på Twilight... Men när vi kommer in så säger gubben som sitter i kassan med ett lite försiktigt leende att det inte är någon bio ikvll pga en opera. Jaha, det var bara till att ta sitt pick och pack och åka hem igen.

Fattar ni vilken otur? Jag har inte dragit alla historier om våra försök att kolla på denna filmen men varje gång har det kommit något ivägen precis innan. Denna filmen vill verkligen inte att vi ska få se på den!

Där satt vi i bilen med våra godispåsar och kände oss dumma, vi hade sett fram emot att se den alla tre. När vi kommit nästan halvägs hem ser vi en polisbil med sirenerna på lite längre fram på vägen och vi beslutar oss för att följa efter som hemliga agenter på uppdrag. Vi hann inte så långt förrän vi tappade bort bilen som körde något fortare än vi. Där tog den karriären slut.

När vi kom hem så röstade vi ut Freja och satte på Gladiator, inte ens 2 min in i fillmen så satt jag och min moster och smsade/chattade med resp. pojkvänn och förklarade hur besvikna vi va. Där satt lilla Freja som absolut inte ville se filmen och var den enda som faktiskt kollade. När vi sen gick och la oss så hade vi hunnit med att kolla klart på Gladiator, World Trade Center som gick på 4an och förbannat alla reklampauser.

Nu är det en ny dag och nya möjligheter, vi ska ta oss en liten ridtur senare och sen så ska vi ge bion ett nytt försök...Händer säkert något annat som gör att vi inte kan kolla på den. Suck.
Hur har er helg varit?.. Snart skola igen, känns ju sååå kul haha =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test