Flitig som få!

Det är tidsag, precis i början på veckan - man sitter där i det kalla klassrummet, tittar ut på regnet som smattrar och längtar till helgen... Är det så för er också eller är det bara jag som är över dramatisk nu?
För i så fall kanske ni blir förvånade när jag nu säger att jag sovit riktigt bra inatt, om man inte räknar med den timmen jag låg vaken och "inte tänkte" och tillslut ringde älsklingen för att söka tröst som turligt nog låg med samma besvär.
Tiden gick och vi pratade ett ganska bra tag, när vi sen la på somnade jag som en stock med ett leende på läpparna, härligt!

Pga att det ändå blev rätt sent så vaknade jag trött, ni vet den där nyvakna känslan då man ligger under sitt varma täcke och blir väldigt deppig över att behöva gå upp när det är jättekallt ute och i övriga rummet.. Fy!
Skoldagen började väl inte sådär bra direkt, ett test inför nationella i engelska B som va rätt svårt med tnke på att vår lärare knappt kan engelska, hrm... Sen fortsatte dagen med en 3 timmar lång håltimma som vi numera alltid kommer ha på tisdagar, men överraskande nog så satt vi tre tjejer och pluggade och var riktigt flitiga! Är detta bara tillfälligt, vi kan ju alltid hoppas att det håller i sig så =)  Även mattelektionen gick bra idag, stolt över min insatts. Sen ringde pappa som en räddare i nöden och berättade att han nyss fyllt på min mobil med 400 kr, jag höll på att få hjärtstillestånd, så enormt snällt! Sist men inte minst så hade jag teater i två timmar, jobbade med en speciell teknik från nån gubbe som heter Grotowski nånting, as jobbigt! Ska dessutom på Friskis med lillsyrran och Sarah kl 18.00 så jag tror att jag kommer vara helt slut och ha fett med träningsvärk imorgon. Haha, wohoo!

Puss på er!
Jasmin


Förresten, vi oduglingar söker någon som gratis eller billigt kan göra ett coolt fint tema till vår blogg med header och grejer =) Jag går ju Grafiskdesign men har inte riktigt tålamodet att sitta med koder hit och dit. Är ni intresserade så kontakta mig på [email protected] så kan vi diskutera saken, vi är ju ändå tre som ska gilla designen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test