Att man ens kallar det för en styrelse?!

Dagen började faktiskt helt okej idag och under vår enormt långa håltimma så sat vi tre och planerade inför vårt projektarbete i 3an. Vi har ett galet stort projekt pågång och därav anledningen till den tidiga starten. det kommer bli grymt om vi verkligen satsar. Tyvärr kan jag inte berätta vad det är eftersom vi vill hålla det hemligt än sålänge =)

Hade teater med vår nya lärare idag och jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom än, han jobbar helt mot allt vi lärt oss så det blir nog spännande. Får försöka stå ut, det är ju bara 1,5 år kvar ...
Sen mötte jag i alla fall upp Sarah för ett fikamöte, vi satte oss och planerade exakt vad vi skulle säga på vårt styrelsemöte ikväll. Det är nämligen så att vår styrelse (musikförening) är riktigt jävla lat och egoistisk och problemet ligger främst i att dom inte fattar det själva för dom bryr sig inte riktigt om ifall föreningen lever eller inte. Det vill vi ändra på så där satt vi i två timmar och planerade. Tills vi får ett fjuttigt sms från vår ordförande en halvtimme innan som säger att mötet är flyttat till nästa vecka. Bara sådär och grejen är att det egentligen inte finns minsta anledning för mötet att inte bli av utan det är till 99,9 % pga att vår ordförande glömt att skriva dagordning och helt enkelt inte orkar sitta på möte ikväll. Jag är så jävla förbannad att jag inte vet vart jag ska ta mig till!! ...Det blir inget lätt möte för dom nästa vecka, jag och Sarah är som två ilskna björnar nu.

Ska lägga mig i sängen och plugga på 64 sidor om typografi och hisorian bakom skriften, visst låter det ååå kul?!
Jag spyr.. Jaja, bara till att tänka positivt, klarar jag mig igenom morgondagen så väntar F&S på kvällen och en lång natt med simon i telefon =)

Puss på er och god natt!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test