Återkommande mardrömmar

*Gäsp* gomorron, sovit gott? Själv har man legat vaken sen halv fem, låter sisådär lagom sjukt men jag varken kunde eller ville somna om efter nattens tortyr. Jag hade en mardröm... Jag tänker inte berätta om den, den är allt för personlig och med respekt till vilka som läser bloggen. Men den handlade bla. om älsklingen och det är rätt sjukt men sen i lördags natt så har jag drömt om honom på ett eller annat sätt, hittils har det bara varit stresdrömmar men inatt blev det en såkallad mardröm och jag orkar inte detta mer. Det är skitjobbigt! Varför kan jag inte få ha en mysig fin dröm med honom istället, har jag helt fel när jag säger att mardrömmar kan bero på att något har hänt? Har för mig att jag läste något om det så sent som igår. Märkligt! För det har inte hänt något dåligt mellan oss. Fy, vill bara att det ska sluta för jag sover jättedåligt på grund utav detta och om jag ska vakna halv fem varje morgon numera så kommer det gå ut över skolan.

Slutar skolan klockan 16.00 idag och börjar redan 08.00 så det blir en långdag idag, bäst att jag gör mig igjordnig nu!
Jasmin

Kommentarer
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 19:04:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test