Älskade mamma

för tre timmar sedan kom mamma in på mitt rum och frågade om hon kunde få bjuda mig på en massage hos sin massör ikväll, jag blev jätteöverraskad och glad. Sånt tackar man ju inte nej till, i alla fall inte jag!
Det var jätteskönt och hon inriktade sig på rygg/axlar huvud/ansikte denna gången, det kunde inte komma mer perfekt tror jag. Har sovit konstigt i natt och var stelare än vanligt, sen tror jag att efter förkylningen i kroppen och mitt ledsna humör så mådde jag riktigt gott av detta.
Mamma är verligen den bästa av dem alla, önskar jag kunde tacka henne på något sätt men hur gör man det till någon som redan är perfekt?  Några förslag?

Ska smälla i mig ett par clementiner och sätta på en film av något slag innan jag pratar med älsklingen i telefon =)
Puss på er!

Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test