090128

Det där mötet igår då jag och Sarah äntligen skulle få säga våra meningar.. Blev knappt av det slutade med att vi två och ordföranden var kvar på mötet, det känns ju jävligt lovande måste jag ju säga. Vi bestämde oss för att ta upp det på nästa möte och hoppas på att fler är närvarande då! En aning irriterande...
Förhoppningsvis så lyckas vi rädda min "mardröms"-konsert då vi kanske ska ha ett samarbete med en musikförening från Falköping.

Jag gick faktiskt och la mig redan vid nio igår bara för att jag var så trött, men kunde inte somna...
Tror det är något fel på kuddarna för jag sover inte alls skönt! Hur som helst, älsklingen ringde och väckte mig i morse, ett mysigt sätt att vakna upp till, får hoppas det blir en vana! =)
Jobbig dag i skolan, såklart mellan 8-16.00 med massa teater, börjar bli så trött på det nu och det känns inte alls bra.
 Bara till att bita ihop. I helgen ska jag antagligen ner till Lund och hälsa på pappa och alla småsyskon där, får se hur det går, det är nämligen väldigt oförutsägbart! Ikväll ska jag och Julia iväg på friskis och kämpa på, men fram tills dess är det bara till att sätta sig med läxböckerna.

Bye!
Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test