09-01-18

Knappt suttit vid datorn idag och det känns bra faktiskt, pysslade om mig själv lite extra imorse och upptäckte att inpackningen igår verkligen gjort susen! Hjälpte mamma att städa lite innan och så har jag gjort mina dagliga övningar vilket omfattar 50 situps, 15x2 armhävningar, 50 rygglyft inkl. triceps =D
Hade varit riktigt skönt att stå på crosstrainern en halvtimme idag men jag måste verkligen vila de dagar jag inte tränar. Kommer ha F&S varannan dag i veckan och övningarna jag gör varje dag. Man får absolut inte glömma av att vila!

Imorgon är mina enda lektioner idrott och svenska, på idrotten ska vi ha betygsnack och utöver det får vi göra nästan vad vi vill. Ska försöka ta vara på den tiden och verkligen göra något haha! Svenskan...tja, jag får väl ge mig själv egna uppgifter eftersom jag redan är klar med allt. Tråkigt att det ska behöva vara så!
Ska försöka komma iväg på ett F&S - pass imorgon också, det är ju så galet kul =D

Oj, nu kurrar magen! Mamma håller på att laga mat och det doftar ljuvligt! Tyvärr ska vi inte äta förrän lillspöket (Julia) kommer hem, hon har varit och spelat teater på liseberg sedan igår. Förresten, i fredags natt när jag och älsklingen lagt på så börjar vi smsa med varandra jag och Julia alltså. Ja, vi sover vägg i vägg men det är en bra lösning!
Slutade med att hon kom över med sin laptop och kollade på film medan jag låg och läste, sen somnade vi utan att ha bråkat en enda gång i min säng. Vi vann en stor seger den natten <3

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test