TWILIGHT!!!

Jag började läsa Twilight efter som  Jasmin sa att den var jätte bra. Jag började läsa den och va fast på en gång!  Eftersom jag var sjuk var jag hemma hela veckan så i fredags vaknade jag kl. 8 och satte mig genast för att läsa. satt på samma ställe med boken i min hand till klockan var 15.00 då jag var tvungen att åka till Smedjan för att ha mina barndans grupper. Det första som jag gjorde när jag kom hemma var att sätta mig i min säng och fortsätt läsa. Jag la i från mig boken vid 12 tiden tror jag det var :P  När jag vaknade på lördag lite innan 8 började jag läsa igen. Jag hade läst klart boken då klockan var lite innan 13.00. 
Det är en av världens bästa bok alltså. Det känndes så skumt när jag hade läst ut den, jag kunnde inte göra någon annat än att tänka på boken. Det kändes som jag hela tiden saknade något inom mig! Skumt eller vadå? 
Aja... Nu är det ända jag vill är att köpa tvåa, men har inte kunnat göra det än p.g.a. att bokhandlen inte är öppen. Men ska köpa den i morgon så fort jag kan :D
Läs den!!! Twilight är en sjukt bra bok, Älskar den verkligen!!! <3
Nu ska jag försöka sova lite, ska upp tidigt i morgon.
God natt
Hanna


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test