Thank God it's friday!

Äntligen! Och det är inte bara fredga utan även en hel jävla veckas LOV!!! Hade mitt sista prov idag och det gick piss men det är så könt att det är över. Efter provet, vet ni vad som hände? Jag satt bara och stirrade rakt in i väggen typ. Det var som om all stress hade fått en att inte tagga ner och när allt var klart så kom det samtidigt liksom. Jag kan seriöst jämföra mig själv med en zombie just nu:P
Ikväll blir det myskväll med taccolåda och glass! Luuuv it:)
Vad har jag för planer för lovet nu då? Jo, mest ska jag väll plugga:P Två megastora prov efter lovet också! Annars blir det mycket tid med vänner och liknande. Fikaträffar, shopping och lite fest också:) Jag tror det blir ett bra lov.
Imorgon sätter pluggandet igång igen! Längtar...NOT!! Haha, nu fick ni se lite av den fjortis som jag verkligen är, och med det slutar jag detta inlägg.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test