Thank God it´s friday!

Woho, äntligen helg! Kan knappt förstå att jag tagit mig igenom ännu en vecka och nästa helg är jag i min älsklings famn, vilket betyder så oerhört mycket för mig!
Denna dagen har varit högst intressant, jag var på min grafiska kommunikation och under hela den lektionen hade jag jätteont i ena örat. Jag tror min kommande förkylning har något med stressen och pressen jag lägger på mig själv. Vilket jag inte borde! Nästa lektion var teater och det gick så bra som det någonsin kunde och jag kände att jag var på topp. Läraren vi har, Jörgen Andreeson har sagt ett par saker som gjort mig väldigt glad och positiv och om jag får skryta lite så har han bla spelat med i Beck filmer. Han var tvungen att gå tidigare idag så istället för att sluta 13.30 så fick vi sluta 12.00 hel okej tycker jag, så jag tog nöjt bussen hem och gjorde mamma sällskap framför tvn och kollade på 24 maraton. Fan vad bra den serien är, har ni sett den?

 
Det ryktas att teaterelever är ganska konstiga och för sin egen sort... Tja här får ni se den nakna sanningen om oss från dagens "lektion" Jag nämner inga namn, men förlåt för detta Kajsa och Marie! ;D


När Julia kom hem från skolan så åkte vi allta tre in till stan för att fika och shoppa lite. Det var länge sedan vi gjorde något tillsammans så det kändes riktigt kul! Jag fyndade en del gulliga saker, ett skärp, en sjal och ett nattlinne.

 
Sjal, Lindex 29,90
Skärp, Lindex 29,90
Nattlinne, Kappahl 199

Sjalen och skärpet var på rea, när jag tittade in på Lindex internetshop så var skärpet betydligt dyrare och fanns bland de nyinkomna grejerna. Antagligen hade de gjort fel eller så hade någon annan klistrat på en realapp på skärpet. Hade ni sagt till i ett sånt läge?
Nattlinnet är korallrosa med småå vita prickar på och har som ni ser satin detaljer och ett band man kan dra åt under brösten. Jättehärligt linne! Mamma hade en rabattcheck så jag fick det för 149 kr.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test