Sjuk!

Jag var i stan i lördag var glad och pigg, köpte ett par skor och en duk till mitt bord i mitt rum. När jag kom hem förhörde min mamma mig på Franska revolutionen och plötsligt blev jag jätte trött orkade inte svara på frågorna som hon ställde och kunde knappt hålla uppe mina ögon. Jag gick och la mig och när jag vaknade ca 30 minuter senare hade jag jätte ont i halsen och huvudet och feber. Dagen efter hade jag över 39 grader i feber och lika ont i huvud och hals.
Har varit hemma från skolan i dag och sak vara hemma i morgon med. Har lika ont i huvud, hals och kroppen som innan men har ingen feber. 
Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer, orkar knappt hålla uppe huvudet, så nu ska jag krypa ner i sängen igen.

Hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test