Musikalhelg

Så skulle det allt vara varje helg. Igår var jag på Mary Poppins med mamma, Hanna och Anna-Karin (hannas mamma för er som inte vet) i göteborg. Vi tog tåget ganska tidigt på morgonen och gick sedan på stan hela dan. Vi tog två fika pauser och så åt vi också:P Haha...
Mary Poppins var i alla fall jättebra det visade sig att vi kände en i ensamblen och ljussättaren:) En liten överraskning liksom.
Nu ska jag iväg snart och titta på musikal nummer två. Det blir en lite mindre teater idag:) P.S skolan i varberg sätter nämligen upp en musikal varje år och i år är det "Blood Brothers". Någon som hört talas om den? Det hade inte jag nämligen. Den ska tydligen handla om ett tvillingpar som separeras vid födseln och sedan träffar varandra typ. Det ska bli spännande. Jag känner en som spelar en av huvudrollerna så jag är lite nyfiken faktiskt,har ju aldrig sett honom i nått sånt här innan:)
Hanna kommer och hämtar mig och Freekish om ungefär en haltimme och så ska vi möta upp Samuel för att käka något.
Måste alltså sticka nu!
Puss o Kram! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test