Lov va de ja

Det märks verkligen att det är lov nu. Jag och Freekish springer titt som tätt över mellan husen och filmer varvas med små fikapauser. Små och små...vi satt på Stålis i tre timmar igår:P
Nu ska jag till stan för att träffa Hanna och sedan gå på ett möte om PeteSux festivalen som ska va här senare den här månaden...tror jagX)
Ska stanna lite på smedjan efter mötet för då har Hanna ennu ett möte så dåkan jag träna på några danser och kanske lära mig dubbelpiruett barfota. Kan va bra att lära sig eftersom vi ska göra de på föreställningen i april:p
Slutligen ska jag följa med Hanna hem och gud vad längesen jag var hemma hos henne! Haha, känns som en evighet!
Oj, vad klockan blev mycket! Vi hörs la au antar jag:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test