Hemma igen

"På tidens vingar flyger sorgen bort" - La Fontaine

Nu är jag tillbaka i Falkenberg igen och jag vet inte riktigt vad jag känner. Skidresan var jättemysig och jag och Simon hade det bra. Men sen så gick jag mest runt och var irriterad på de övriga som också var där, jag antar att den lilla stugan bidrog med en hel del! Det var både tråkigt och skönt att komma hem, härligt med lite boyta och att få träffa mamma igen som stanande hemma denna gången men väldigt tråkigt eftersom inte all snö finns här och såklart Simon.

Inga brutna ben bara lite träningsvärk överallt, en positiv sak i alla fall!
När jag kom hem hade mamma som planerat målat om lite i mitt rum, nu har jag två chokladbruna väggar upptill två "vita" och det är jättemysigt! Visar bilder sen när allt på väggarna kommit upp =)

Snackade med älsklingen i telefon större delen av kvällen igår, det är så jädrans ledsamt att prata över telefon eller msn när man ett par timmar tidigare suttit bredvid varandra och håll varandras händer..USCH!
Får glädja mig åt att vi ses snart igen, har faktiskt redan biljetterna.. Men så kom det upp ett problem som gör mig ruskigt ledsen och det är att just den helgen håller Malin i sin 18års fest!!! =( Det är ju inget man får missa som kompis, det är ett lagbrott. Men så var det ju det med biljetterna att dom inte är ombokningsbara eller vad det nu heter, rädda mig!

Ska få i mig lite frukost nu och sätta mig och plugga lite.
Bye!
Jasmin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test