Gottis till frukost

Idag sjönk trion ner till två, Hanna är utbränd pga skolan och har helt rasat samman, stackarn! Det är verkligen allt annat än lugnt nu, ja, om man bortser från mina och Malins upptåg idag =)
Jag lämnade hemmet fem minuter innan skolan började och blev allt som allt tio minuter försenad och rusar in i klassrummet, som var ganska tomt... Där sitter Malin och berättar att vår lärare är helt borta och att vi kan göra vad vi vill.
Vi delade datorsal med musik-klassen och satt där med hörlurar och lyssnade på engelska intervjuer med Robert Pattinson från Youtube, vi skrattade hela tiden, det var någon som klippt ihop allt käppt han haft för sig under intervjuer han gjort och den killen är galen! För er som inte känner till honom så är det han som spelar vampyren Edward i Twilight. Snart så ska Hanna och Malin börja läsa ettan och jag väntar med spänning på att få se vad dom tycker!

Efter detta så hade vi en håltimma mellan 9.30-11.40 så vi gick och fikade, vi köte en semla och en pollykaka som vi delade på. MUMS! ...Vi var något annorlunda som satt där med våra godsaker medan alla andra åt frukost?
Gott var det i alla fall =) Sen blev vi försenade till matten och detta mina vänner beror på att vi inte hade Hanna i skolan idag som håller koll på oss. Resten av dagen flöt på bra och på teatern har jag fått höra fina ord och vi har nu kommit igång med repetioner för en pjäs. Spännande! Sen har en viss Kålle Gunnarsson tjatat som tusan på mig ett tag nu om att jag ska vara med i hans teaterkurs, jag börjar bli rätt intresserad faktiskt! Bestämt mig för att inte plugga ihjäl mig ikväll så jag tränade i en halvtimme.

Men nu ska jag sluta för älsklingen ringde!
Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test