God morgon

Jag har varit hemma från skolan i två dagar nu p.g.a. att skolan tar kol på mig.  Så dessa två dagarna har jag försökt att ta det lugnt och pluggat lite. Gick däremot till sissta lektionen i går, ville och kännde att jag inte kunde missa mitt I-val Psykosocialt arbet. Vi fick tillbaka vårat prov som handlade om olika misshandle, ångest, heder, ätstörningar m.m. Visade sig att det gick väldigt bra för mig på det provet! :D
Jag träffade även Malin och Jasmin innan min lektion, riktigt kul att träffa dom igen. Okej det hade bara gått en och en halv dag sen vi träffades men ändå, saknade dom! Om dom inte hade funnits i skolan tror jag faktist inte att jag hade orkat med skolan. Ni livar upp stämmning tjejer!

Har inte sovit alls mycket i natt, är nämligen jätte nervös för eftermiddagen. Ska ha mina första barndans lektioner då. Jag har planerat mina lektioner nogrant men man vet ju aldrig hur barnen är med en ny lärare och så.
Så jag är riktigt nervös men det ska också bli sjukt kul! Önska mig lycka till :P

Nu ska jag gå ner och äta ett äpple och en apelsin, mums, och läsa Harry Potter. Läser om Harry Potter och halvblodsprinsen, är snart klar med den och då ska jag nog börja läsa Twilight om jag inte först ska läsa Harry Potter och dödsrelikerna, vet inte hur jag ska göra än.  

Puss å kjam
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test