Catwalk-träning

Det var verkligen något nytt. Det kändes faktiskt lite som att jag inte viste vart jag skulle ta vägen:P Jag hade ju aldrig gjort något sånt här förut och när hon bara satte på musik så stod man där som ett fån! Det var bara till att gå:) Det gick faktiskt bra. Det var mycket att tänka på så man har mycket att lära inför modevisningen. Det är ju faktiskt inte bara till att gå, man måste tänka på olika mönster och så om man kanske är fler liksom.
Fick höra att vi tydligen ska ta lite bilder me, vid sidan om liksom. Typ, en enkel och en stajlad och sen får man varsin portföjl! Känns lite seriöst asså!! Haha...

Nu ska jag bara äta och sen bär det av mot Nettan och klassen. Vi ska nog glo på melodifestivalen som jag inte fattade skulle börja för en i förrgår typ:p Känns som att man är lite efter...hm...

Ska iväg på catwalk-träning imån me. Min fötter kommer dö!! Idag när jag var ute och gick så fick jag asont. Har fått ett sår under foten efter klackarna som jag hade på träningen. Aj min stackars fötter!! Det räcker inte med att man är dansare liksom...
Ha en prima lördag folks!!
Puss o kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test