back from the dead

Hejsan på er!

Hoppas ni haft en kanonbra helg, jag har varit i Lund och besökt pappa och hans familj, därav anledningen till den dåliga uppdateringen från min sida. Nu närmar sig klockan tolv och jag ska snart köra in till stan för att hämta ut lite resekataloger innan jag börjar skolan. Shit, måste packa träningskläderna, idrott första passet!

Mormor har varit här nu en stund, jag som hade tänkt plugga och uppdatera här med bilder osv. men det får väl bli senare idag. Jag slutar vid fyra och senare ikväll ska hela familjen iväg på friskis, innan dess måste jag försöka plugga!
Här sitter jag och klagar över lite pluggande när miljarder barn skulle göra vad som helst för att gå i skolan, kanske ska skänka bort min plats? Det tåls att fundera på men nu måste jag börja göra igjordning allt som ska med idag. Jag får se till att uppdatera ikväll istället!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test