090207

God middag sunshines!

Jag är ganska trött idag, jag och mamma fastnade nämligen framför 24 tills klockan var 02.00 och jag vaknade ganksa tidigt pga en massa onödigt höga röster här i morse.
Hittils så har jag städat lite i köket, pluggat och stått på min crosstrainer i 20 min, om en timme så ska jag och mamma åka på friskis och svettis och det ska bli riktigt härligt!
Men fram tills dess så ska jag försöka plugga lite till och se om min kära Simon någonsin kan bli kontaktbar så jag kan få hjälp med att laga datorn lite...

Efter jag tränat så ska jag duscha och snygga till mig lite, vi är nämligen bjudna på en liten tillställning hemma hos mormor och morfar. Ser verkligen fram emot det, träffa lite släktingar, äta gott och allt sånt där men sen har vi ett litet problem. Barnen som kommer dit är mer än jobbiga så jag hoppas att jag hinner pigga till mig lite innan vi kommer dit annars kan jag ju bara vinka av mitt förövrigt goda humör =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test