Trååkigt, tråkigt, trååkigt!

Hade vår första lektion till 11, väntar på religionskunskap som ska börja om 20 min och det är vår sista lektion.
Det enda som varit kul idag är väl att vi blivit ägare till var sitt studentkort och biljetter till studentfesten nästa torsdag som går i 70/80-tals anda. Hanna och Malin har tänkt smuggla in mig eftersom jag inte är 18 än, tveksam till hur det slutar =)

Googlar runt efter inspiration och det är bara Jasmin som kommer vara 80-tal medan vi andra två ska representera det ännu fulare 70-talet med utsvängda byxor. För en gångs skull så är det okej att säga hur jävla ful man kommer vara =D

SUUUCK, 15 min kvar till lektionen....
Låt oss dö!

MaHaJa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test