Tjohopp!

God morgon allihopa! Idag känner jag mig faktiskt mycket frisk och glad av någon anledning. Kanske beror det på att jag ska iväg och simma nu, det är ju härligt. Efteråt ska jag till stan för att fixa några saker och ikväll ska jag och familjen till La Nilsson för att titta på Italienfilmen. Det ska bli så grymt kul:D Italienfilmenär alltså det som vi filmat på våran resa:) Vi har inte sett något av det än själva så det lär bli några överraskningar;) Eller vad säger du Hanna? Hehe...
Tänkte hitta något att ha på mig nu. Det är sådant där irriterande mellanväder idag så det lär bli en svår uppgift. Antingen fryser man eller så blir man för varm. Hatar det!:P Jaja...det löser sig:)
Puss o Kram! //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test