Sweet eighteen

Det är något konstigt det här med skolstart, det är min sista lediga dag av mitt sista riktiga sommarlov nånsin och min almanacka har redan börjat fyllas upp igen.
Jag har suttit och ringt en massa viktiga samtal till bland annat um och min trafikskola och på så vis fått ännu mer av min lediga tid utfylld. Dessutom har jag bokat in ett startpaket med 7 teorilektioner, 10 körlektioner och risk 1 för 6500:-
pengarna bara flyger iväg och jag tror inte riktigt att jag fattat vad som gäller nu denna hösten.

Jag ska faktiskt bli 18 och allt va de nu innebär, jag ska påbörja mitt sista år på gymnasiet, resa runt med kompisar och dessutom bli ägare till körkort och bil. Det är helt galet och känns inte alls som jag, men satan vad kul det ska bli!
Körningen börjar jag få riktig koll på nu, det går framåt i alla fall och jag kör runt så fort jag har chansen tillsamans med min tålmodiga moster. Ska verkligen satsa på att inte behöva ta mer än dessa 10 körlektioner inför uppkörningen.
Pust. Jag har en lång väg att gå.

Ska leka ännu mer vuxen och dona här hemma lite nu, duscha och ikväll så ska jag på styrelsemöte...

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Tim

Tack så mycket. =)

fin blogg =)

2009-08-18 @ 14:36:32
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad ska du hitta på idag? :)

2009-08-18 @ 14:37:43
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test