Sunshine!

Halloj på er! Det har hänt något helt fantastiskt, solen är tillbaka!
Det innebär att jag är väligt glad idag och ska passa på att suga åt mig så mycket solsken som det bara är möjligt.
Legat ute sen klockan var halv tio, växlat mellan att bara ta det lugnt, läsa och fixa mat.
Med mina stora talanger inom matlagning så blev det den högt avancerade maträtten, korv och makaroner.

Det blir nog inte mycket uppdterinar idag, möjligen ikväll tidigast för nu tänkte jag smyga ut i solen igen och om en liten stund så ska jag in till stan och strosa runt med Sarah igen. Ikväll blir det jobb igen, nedräkningen har börjat, 2 dagar kvar! Har upptäckt att tiden inte riktigt räcker till att hinna med och göra allt man vill hinna med innan skolan börjar, men jag och Julia kommer nog med största sannolikhet att åka ner till pappa några dagar framöver.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test