sunday, bloody sunday

Sitter här med världens skuldkänslor, har vart för onyttig den här helgen... Inte bra, det blir att ta tag i det nu när det blir ny vecka igen. Drog iväg på lite festande igår, väldigt trevligt till en början men slutade väl inte riktigt som det var planerat och så kunde jag ju inte cykla hela vägen hem själv så jag raggade tag i Sarah och sov hos henne i natt.
Ska nog lägga mig i soffan och sovkolla på en film, känner mig fruktansvärt lättirriterad och jag behöver piggna till lite eftersom Mahaja ska in i studion idag!



Ska bli sjukt spännande och vi får se till att fotografera massor!

Annars är planerna inte så stora, det är ju ändå söndag =)
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test