Stressen slår till

Jag vet inte hur jag lyckats men på något märkvärdigt sätt är jag redan stressad och jag vet knappt varför.
Visst jag har en hel del framför mig, plugg i skolan kombinerat med körkortsteori, arrangemang som ska göras, träning och en hel hög med andra saker.
Utöver det lider jag just nu av pengastress, ni vet när man råkar sitta inne på en större summa och vet hur mycket det är som ska göras som kommer få pengarna att flyga iväg och försvi8nna nästan lika fort som dom kom in.

GE MIG ETT JOBB!!

Jag brukar vara väldigt duktig på att planera och lägga upp saker men just nu känns det som om jag inte har någon koll på något, känns som att jag tappat kontrollen.

Stanna upp en stund, andas, låt dig vila och ge dig fan på att klara allt till 200%

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test