Soon

Nu närmar sig sista skolåret med stormsteg, jag känner av det i hela mig. Fick se mitt nya schema igår och vet inte riktigt vad jag tycker om det än, blir stressad av det i alla fall. Den som suttit med schemat har nog inte varit riktigt nykter eller bara hatisk mot ännu ett år. Att komma upp på mornarna är inte mitt störtsta problem, men att vakna utsövd...
Måste försöka kunna somna tidigare.
Idag är jag i alla fall uppe med min egna tupp, lite tidigare än om jag fått bestämma men lite senare än vanligt.
Jag ska dra in till stan och gymma en sväng innan frukost, ni som inte provat på detta, gör det! Det är jätte skönt att komma igång dagen direkt och så blir man mycket piggare efteråt.

Idag kommer ni få lite uppdateringar om de nya sakerna som numera hör hemma i min garderob, sen får vi se vad det mer blir för gott & blandat.

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test