Skolstart

Och så drar det igång igen! Sitter och njuter av frukost bestående av valnötsbröd med tomat och rosmarin, timjan och havssalt, proviva mango och kaffe. Mumsigt! Mackorna för mina tankar tillbaka till Italien:)
Vi börjar nio idag bara för att antagligen göra något extremt onödigt så det första klassen kommer stöta på är självklart miss sunshine:D Snacka om dåligt humör lixom. Sedan avsluutar vi väl dagen med dans. Hoppas vi faktiskt gör något idag för jag hatar när man börjar skolan med att "umgås". Jaja, vi får väl se hur det blir.
Så här ser jag ut idag förresten.



Haha! Coolingen börjar skoloanXD Tänkte hur som helst bekvämt idag fast innser att jag kommer frysa på morgonen, äsh, what ever!

Ha, då ska väl jag ta och hinna med bussen nu då:(
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test