Sista året har tagit sin början!



Då var man tillbaka i skolan me 07ESB igen och har alltså gått klart första dagen av det sista året.
Med tanke på att det var första dagen i skolan, med mestadels onödiga saker så tycker jag ändå att det hände en del.
Vi tre tjejer kan inte gå en dag utan att något skumt händer och det skulle inte kännas bra alls om vi tre gick en dag i skolan utan att göra något galet. Jag känner mig faktiskt väldigt avslappnad med att det helt plötsligt kan hända i princip vad som helst.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att ha börjat i skolan igen på sätt och vis skönt att få lite rutin på allt igen, jag tror det kommer bli ett väldigt roligt år och förbannat tufft ibland, man kommer stressa och fasa inför alla framtida val som ska göras men framför allt så kommer vi tre ha så jäävla kul ihop!

Sen festen i fredags har jag fått höra att jag är väldigt lik en viss Rim, ingen aning om vem människan är men några tjejer som troligen står denna Rim väldigt nära gick förbi oss tre idag och kiklade mig på vägen. När hos sen vänder sig om för att hälsa så såg hon att det inte var den hon trodde... Hm jag börjar bli rätt nyfiken!
Sen efter ett par teaterlektioner som var allt annat än roliga, satt och läste manus inför slutproduktionen...
Så tog jag bussen hem och blev upphämtad av min kusin och moster för att övningsköra lite. Skulle köra i stan idag och det var precis när alla slutade jobba, mycket trafik = en stressad Jasmin. Det gick väl helt okej men jag vet att jag kan om jag bara tar det lugnt, därför blir jag så sur på mig själv! Ska nog hem till Sarah och ta en promenad om en stund, kan behövas idag!

Jasmin



Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tack så mycket :D

2009-08-21 @ 00:33:10
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test